SI ALGO TE HA GUSTADO MUCHO MUCHO,
TANTO TANTO QUE QUIERES UNO ......
mmdemilmolt@gmail.com

viernes, 11 de mayo de 2012

Hello Kitty

Bueno,

Al fin llegó el primer encargo para una camiseta de nena. Como siempre, me dijeron qué querían (una Kitty) y después de mirar un rato, optamos por la clásica (hay que ver las variantes de Hello Kitty que hay ahora: en negro, cocinera, patinadoras, con vestido largo o en pijama, etc.

Espero que os guste.


 Eh! y a ver si le gusta a la peque, que la camiseta está recién hecha y aún no la ha visto!

3 comentarios:

  1. Doncs mira que he fet samarretes i unes quantes per a nenes, però mai m'han demanat una Kitty! A la pitufina volia fer-li una però després ja li van regalar una amb la Kitty i ho vaig deixar córrer... i tampoc et pensis que la samarreta li entusiasma i això que és una Kitty-fan. Ara vol que li faci una amb el Botas, el mono de la Dora, només em falta trobar temps, pobra, sempre està a la cua...

    ResponderEliminar
  2. M'encanta!!!! Ets una artista!!!!

    ResponderEliminar
  3. Limonerias sempre passa el mateix, a casa pobrets o son els conillets d'indies o son els últims micos, no tinc terme mig :)


    Olga vaja una per dir-me que sóc una artista, venint de tu és tot un elogi!

    ResponderEliminar

Muchas grácias por opinar, tu mensaje será publicado en cuanto sea verificado.